.........

Nått ännu mer positivt var att dollarn hade sjunkit till 7.60:- idag. Kan den gå ner till 7 kronor är jag nöjd och 7.50:- är godkännt.
Nu står det helt still i huvudet och vet inte vad jag ska skriva om mer. Sitter och gäspar som fan så det får nog bli sängen en tväring efter att jag har rökat en cigg och hämtat en kall cola i kylen och ställt in ett par stycken så man har en kall cola när man vaknar imorgon.
Det är skumt att man inte blir trött på att dricka cola. Jag blandar med cola när jag dricker sprit, dricker cola när jag är bakis, har en öppnad cola varje natt bredvid sängen och har alltid en öppnad cola på jobbet eller en cola från Mc donalds eller Max som jag är stammis på nu efter att frasses brann ner.


God natt alle sammans

Eller ska jag tvinga mig och va uppe och kolla på Kungen av queens och skratta lite innan man somnar..hehe..Fast efter det är det dubbel avsnitt av Southpark. Så jag tror jag stänger av tv´n annars kommer jag alldrig i säng..Haha!

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: B

Hejhej :) allt bra med dig idag?

2008-10-30 @ 03:03:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Andreas

Hej:) Jodå det e bara fint. Ska krypa ner i sängen och sova lite. Allt bra själv med?:)

2008-10-30 @ 03:14:24
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0