................

Jaha då var det fredag imorgon och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Jo jag ska försöka ta mig till Siba imorgon och in handla en ny telefon och kolla på en ny tv för jag har sålt min för att jag ska köpa en större typ 42" eller 50" så det blir lite lönt och kolla på film..hehe..Nu sitter jag och lyssnar på Volbeat satan vad dom rockar! Ha skullat ladda hem dom länge men har alltid glömt det. Men idag fick jag tummarna loss och ladda hem dom. Så det får bli Volbeat för hela slanten i mp3 spelaren imorgon Shit vad trött jag blev får nog ta och gå o lägga mig. Jag får skriva mer imorgon. God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Visst äger dom. Volbeat is the shit :)

2008-10-19 @ 19:47:49
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ja dom är riktigt bra:) Fan vill till götet på stickyfinger och se dom när dom spelar eller om dom redan har gjort det vet inte. Hörde ialf att det var slutsåldt men på nått sätt borde man kunna ta sig in..hehe

2008-10-20 @ 00:36:38
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0