Då var det söndag igen

Ja då var det söndag igen och måndag imorgon och ny vecka. Helgen har varit mycket trevlig och lungt. Och veckan bara sprang iväg tycker jag. Nu på tisdag blir det en liten tripp till Köping ett par dagar. Ska upp och få iordning i en tattoo studio där uppe.
Imorgon ska man till läkaren på morgonen. Hoppas få utskrivet sömntabletter så man kan börja sova om nätterna som det är nu sover jag 5h och är igång hela dagarna utan att bli något vidare trött och det är jobbigt och jag är rastlös hela tiden. Så nu får läkarna komma underfund med vad det är för fel på en. För det funkar inte i längden att gå och lägga sig halv 6-6 på mornarna och sedan upp klockan 11 igen. Nu funkar det men jag tror inte det funkar så länge till. Jobbigt har haft problem med sömnen sen jag var 18.
I övrigt är allt bra jag har inte mått såhär bra psykiskt på länge länge i mitt liv. Allt här i livet verkar falla på plats nu och allt har börjat funka normalt. Jag tar en sak i taget och jobbar med det och stressar inte. Jag kan handskas med problem på ett helt annat sett än vad jag har kunnat innan. Förra året när något gick snett så fick man ett hysteriskt utbrott och sen var det något som gick sönder och sen hade man ont i handen. Men nu ska det mycket till innan jag blir riktigt förbannad.
Ett stort problem med åren har varit ekonomin funkar inte den så funkar inte mycket i ens liv och har man haft förhållande så har det med blivit drabbat pga det. Man ligger och tänker och tänker på hur man ska komma ifatt och få allt betalt och jag har inte haft en registrerad inkomst på många år men på något sett har jag alltid kunnat hanka mig fram på mina affärer och sen har man lånat lite av föräldrarna.
Men har jag hittat något som jag tror man kan göra affärer på så har jag inte varit rädd för att satsa allt jag äger och har. För någongång hittar man rätt grej att hålla på med som nu och när man känner att inte det funkar längre då hittar man något nytt att hålla på med. Marknaden är stor gäller bara och snappa upp vad folk behöver och vill ha som inte kostar en förmögenhet. Kontakter har jag redan i Kina och USA på det mästa. Nu har jag kommit så långt att finansiering kan ordnas också om jag hittar något som jag tror på och det känns tryggt. Slippa ta från egen ficka.
Ett stort problem till här i livet har varit kärleken men det är med något jag tar som det kommer. Finns ingen anledning att stressa fram något som inte blir bra i längden.



Så en sak jag har lärt mig här i livet är att man lär sig av sina misstag.
Och sen se alla misstag som en erfarenhet.
Och erfarenheter kan man alldrig få förmycket av här i livet.
Så nu vet man vad man inte vill va med om fler gånger här i livet
.Men vissa saker kommer man inte ifrån utan något problem finns där alltid att handskas med.
Men det kommer alltid något bra efter något som har gått åt helvete har jag märkt.
Så man får tänka possitivt!
För det funkar inte att gräva ner sig i problemen längre det kostar förmycket energi som man kan spendera på något som är kul istället

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du har varit med om mycket vännen i ditt unga liv. Men din styrka är att du alltid rest dig upp och alltid kommer att göra det i framtiden också. Och kärleken, den kommer när den kommer :)

Största kramen till dig!!!

2008-09-30 @ 22:02:24
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ja nästan för mycket. Ja jag är en liten vis människa så inte ger upp utan försöker resa mig upp igen. Ja det gör den:) Bamse kramar till dig med vännen!!

2008-10-06 @ 04:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0