Ny Tattoo gjord idag

Jag gjorde en ny liten tattoo idag. Blev ett dollar tecken på halsen. Kom på den igår innan jag skulle gå och lägga mig.hehe..Sen satt jag och sög lite på iden idag när jag var i studion. Sen hade inte polaren något att göra så jag frågade om han hade lust och göra den på mig och det ville han. När den var färdig så fyllde vi i min stjärna under hakan och skuggade kanterna inne i stjärnan. Gjorde den mäst för skojs skull i sommras. Skulle bara se om det gjorde ont..hehe..Men den kändes inte ett dugg. Den blev rätt cool faktiskt. Försökte ta en bild på den nu med mobilen men blev inte så bra. Iofs kan lägga upp en liten suddig bild så ser man lite av den.





Nu är det snart lägg dax så man orkar gå ipp i morgon bitti så man hinner med tåget. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Shit vilka ställen du tatuerar dig på, gör det inte ont? Fast skulle också göra massa grejer om ekonomin tillät, hehe...

2008-10-28 @ 23:56:29
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Michelle

Awsome :D

2008-10-29 @ 00:01:35
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Lotta: Nä faktiskt gör inte så ont:) Eller är det bara jag som har hög smärt gräns när det gäller gaddningar..Hehe..Gör mer ont och ta ett blodprov:)

Ja det är tyvärr ekonomin som tar stopp. Bara jag som har tur för jag och polaren byter inte pengar med varandra utan han får ta piercing smycken och tattoo grejor av mig så gaddar han mig:) Men snart får ni besöka våran nya studio i gtb den ska vara igång inom ett par veckor och ligger på hissingen:D



Michelle: Tack:D

2008-10-29 @ 01:33:00
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0