Måndag..

Då var det måndag och ny vecka. Helgen blev relativt lugn var nere på puben och drack ett par White Russian och det var gott kan jag säga. I lördags blev det en lugn dag med massor av film jag hann med 4-5 filmer. Igår så tvättade jag lite och rakade skallen och putsade mina silver halsband så dom blänker och ser nya ut. Det behövdes kan jag säga.
Veckan ser lugn ut. Inte något planerat direkt.
Jag är så sugen på att dra nånstans i helgen och hitta på något kul men jag vet inte vart än. Någon som har någon bra ide på vad man kan göra för kul kanske?
Min sömn håller i sig nu om nätterna och hoppas det kommer fortsätta så.
Men jag är fortfarande rastlös som fan om dagarna och innan jag lägger mig och ska sova så har jag myrkrypningar i mina ben. Jag har restleslegs men medecinen hjälper inte längre. Så ska ta tag i det och se om det finns något annat man kan göra mot myrkrypningarna. Det löser sig nog nångång..
Skriver mer senare. Ha det bäst gott folk. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0