Kallt..

Nu börjar det bli vintern..Usch..Hatar det. När jag kom hem med tåget idag var det minusgrader. Sen när jag skulle ut och hämta cola i mammas bil kom det underkyltregn och saltbilen har kört här förbi 2ggr.
Köpte en ny jacka i söndags så jag inte kommer frysa i vinter. Blev en midjekort svart Canada Goose jacka med päls runt huvan. Man liknar nästan en eskimå i den..hehe..Sen slipper jag börja styrke träna med för man ser rätt biffig ut i den. Slapp man vara nyttig denna vintern med. Haha!.

Imorgon ska jag ha möte med min nya praktik handledare för den andra som var skitbra går sjukskriven nu. Så jävla typiskt! Hon ringde till min chefs flickvän som har hand min praktik på Pirate Island. Och gnällde om massa grejor och ville veta när jag skulle bli anställd och massa sådant men jag har inte fått någon speciell datum bara efter års skiftet.
Då menade den kärringen  på att det fanns andra praktik platser där jag kunde va typ. Så försöker hon nu förstöra något för mig så ska hon få veta att hon lever imorgon det ska gudarna veta. Men måste ändå försöka hålla tempramentet lungt så jag inte ber henne fara åt h...e. För det är rätt lätt hänt i en sådan situation kan jag säga. Men börjar hon bråka så ringer jag Kvällsposten och det är det sista stället dom vill bli sedda i och då är det no mercy som gäller. Jag har hotat myndigheter med Kvällsposten innan och det tar inte långtid innan man får sin vilja igenom efter det. Förra alla vet vi ju hur massmedia kan göra en liten fjäder till en höna med lite finare ord.
Så har ni några problem med myndigheter så hota dom med någon kvällstidning eller annan tidning så kan jag lova att det blir fart på dom. Bara förklara snyggt och fint utan svordommar i ett långt och fint mail så kommer man långt. För då kan dom inte använda det emot er att ni är aggresiva och hotfulla. Så nu har vi haft en lite lektion hur man ska handskas med myndigheter och andra idioter på ett litet enkelt sätt. Hoppas inte dom hittar min blogg för då är det kört för mig kan jag ju säga..haha..

Jag skriver imorgon när jag kommer hem hur det har gott. Tänkte även jag skulle skriva ett inlägg om religon imorgon och hur sjukt det är att tro på något som man alldrig har sett eller i vissa länder spränga sig själv i luften och skada och ta många oskyldiga människors liv och nu menar jag inte 11 september för det hade inget med religon att göra utan det var USA själv som fixade det utan några större problem men skyllde på att det var ett terror dåd och gav någon annan skulden för att deras olje affärer inte gick som dom ville. Finns ett par dokumentärer som bevisar detta till i stort sett 100%. Likaså när amerikanarna filmade när dom land steg på månen. Men en sak dom missade var att amerikanska flaggan står rakt fram och fladdrar som vilken flagga som helst. Finns många vindar på månen som blåser eller?Hehe. Kanske skulle skriva ett inlägg om korkade amerikanare istället. Nått ska jag säkert komma på att skriva om.

Go natt gott folk och sov gott för det ska jag göra i ett par timmar nu. Natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men herregud, måste dom krångla när du nu trivs och har det bra på Pirate Island? Hoppas det fixar sig. Jaa du, the americans overthere alltså...ska ICKE balla ur och skriva en roman nu, haha! Och det med jackan, mkt bra köp, för träna - vad är det?

2008-10-30 @ 01:11:50
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det är lungt nu ialf till den 1dec. Vill dom jävlas efter det så ska jag nog se till att jag klarar det ändå:) Ja jävla folkslag alltså..Du får balla ur så mkt du vill här det e lungt;)hehe..Ja den är riktigt varm och go nu när det är äckliga minus grader ut. Va? Träna går det att äta? Eller är det en allergisk reaktion? Inte en aning vad det är;)Haha

2008-10-30 @ 02:31:07
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0