Hallå i natten eller i ottan....

Hallå gott folk!
Tänkte blogga en snabbis nu sen är det sängen som gäller..Fuck jag har lyckats vända på dygnen igen alltså.Nu sitter man här pigg om nätterna iofs så har jag inte ätit sömn medecine på den senaste månaden tänkte det var dax att hålla uppe med den ett tag.
Igår låg jag pall hela dagen och var uber sjuk ja jävlar jag bara sov och kall svettades och vaknade och var vaken typ en halv timme sen somnade jag igen och vaknade lika kall svettig om och om igen och jag hade ingen feber eller jo lite underfeber låg på 35.7 skumt och drömde helt sjuka drömmar och sen vaknade jag idag och var helt frisk typ....
Jag har typ inte tid att vara sjuk heller för har så in i helvetes med grejor att göra och affärerna rullar på som tusan. 
Som idag har jag lyckats byta till mig en telefon en brun w890i med 2gigs minne och sen har jag lyckats byta till mig en laptop som borde dyka upp här snart. Se om jag ska behålla den eller sälja den. Tror det blir att sälja den för har redan en av dom fetaste laptoparna på marknaden som jag köpte för ett år sen när jag skulle in på behandlingshemmet och det är fan ett under att den fortfarande har prestandard som dom nya som säljs nu. Sen har jag snöat fast på Ebay farlig sida den. Där har jag handlat mycket skoj under många år. Nu är det mest ädelstenar som jag sitter och handlar och har fullt med påväg hem ifrån andra sidan jordklotet. Det är kul när det händer något ialf. Tror affärerna kommer gå riktigt bra nu till och efter jul. 
Och satan vad tiden har gott snabbt för ett år sen satt jag på behandlingshem och var mer eller mindre ett vrak. Allt är en dimma kommer ihåg svagt att min kontakt person kom och hämtade mig här hemma och körde mig till b-hemmet och sen dom 2 första veckorna var hemska eller iofs inte den första veckan där inne för fuskade lite och tog med mig egna medicamenter   för visste om att jag inte skulle få någon benzo nedtrappning där inne så det skötte jag själv under första veckan så man var rätt yr där inne då. Jag vill inte skriva hur mkt jag tugga i mig men det var en heldel kan jag säga. Men konstigt nog märkte inte personalen något och det ska va utbildad personal?? Jag hade sett det direkt och jag har bara livets hårda skola som utbildning. Dom där inne har pluggat många år till ingen nytta för det var inte många där inne i personalen som som visste något om droger. Bara det dom hade läst i sina skolböcker..Hehe..Skrattretande.Dom som var riktigt bra i personalen där inne var självklart dom som hade varit ute på egna äventyr och varit fast i någon form av missbruk. Dom visste vad det handlade om. Det är sådant folk som man behöver när man är fast i skiten för dom vet vad man går igenom och dom stöttar en fullt ut istället för en moral kärring som kommer direkt från skolbänken född med en silversked i truten vad vet dom? Nej presic ingenting nada! Så är det bara.
Men jag tog mig igenom det och det e jag glad förr. Sen har inte detta året varit fel fritt men så är det. Huvudsaken är att jag inte har hamnat i fel fotspår och fuckat till det igen. Men det kommer jag alldrig att göra inte engång till. Detta året har varit ett av d bäst som jag har upplevt på senare dagar och många år. Jag har blivit en helt annan person än vad jag var förut. Så är det. Jag har faktiskt tänkt att lite längre fram i livet se om man kan jobba lite med ungdommar som har missbruks problem eller andra problem i vardagen. Kanske kunnat bli kontakt eller stödperson åt någon det hade kunnat varit kul faktiskt. Bara man kan hjälpa någon att få fötterna på jorden och ta tag i sitt liv som jag har lyckats göra.
Helvete nu sprang klockan iväg igen. Jag som skulle lägga mig tidigt och typ bara skriva några rader. Allt bara lossnar när man sätter sig här och skriver. Jaja nu måste jag sova 4-5h innan jag ska åka till jobbet.
Ha det bra gott folk. Natti eller godmorgon till dom som ska upp och jobba  nu snart.
Se om tiden räcker till att blogga lite senare idag med. Bye!

Kommentarer
Postat av: Vildängel

FAN vad GLAD jag blir när jag läser!!!!!



KRAMAR till dig

2008-12-05 @ 16:05:01
Postat av: Bissen

Hejjj:)..Vilken duktig skrivare du är...visste om dina "andra" talanger men inte denna.Jag håller tummarna för att allt reder upp sig..Ha d gott Kraaam B-M

2008-12-10 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0