Ännu en helg har gott...

Ja ännu en helg har sprungit iväg. Idag har det bara spö regnat här så har inte varit utanför dörren idag. Jag har tagit det lungt hela dagen. Så vad har hänt under helgen då jo i fredags låg jag mäst och kollade på tv och film. Kollade på film till 6 i lördags morgon sen sov jag till halv 3 på eftermidagen det var rätt skönt faktiskt. På kvällen blev det lite fest satt först och drack ett par groggar framför datorn och lyssnade på musik. Sen tog jag en taxi till polaren och fortsatte och kröka. Sen gick vi ner till krogen och drack vars en "vit ryss" och gick vidare på en annan fest. Det slutade med att jag kom hem 6 imorse och sen gick jag och la mig 8 och sen kom där en kund och skulle handla lite tattoo grejor vid 11. Så fick sova 3h så man är lite sliten. Sen beställde jag kinamat biff och bambuskott riktigt gott var det. Efter det har jag bara vilat lite, suttit vid dator och lite sånt.. 

Jag fick erbjudande om att köpa en pitbull tik igår med stamtavla. Synd man inte har tiden till att ha en hund till annars skulle jag köpt henne direkt. Men men man kan inte få allt som man vill här i världen. Annars skulle nog inte Schooby tackat nej till en flickvän..Hehe..

Veckan blir nog lugn som vanligt. Jag har ingenting inplanerat än så länge. Jag måste skrapa ihop lite pengar som jag hade räknat fel på när jag beställde grejor från Kina. Så får väll sälja mig själv eller nått så jag får ihop pengarna..Haha..

Nope nu är det sängen som gäller är svin trött och somnar snart här framför datorn. Natti natti gott folk

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack så mycket :D

2008-11-10 @ 15:20:07
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Freeeja vill ha en flickvän. eller vafan säger ja, en tjejkompis låter nog bättre ;D haha

2008-11-10 @ 22:47:39
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

haha ja eller hur, hade han sakt ett ord till så lovar ja att han hade sett ut som en gris i ansiktet. Ja herregud. Mamma blir eld o lågor, nu springer hon runt här o tjoar, hon har försökt jaga en kille i området som precis har köpt en pitbull tik med världens lynne för o se om det fanns fler kvar i kullen. Det hade vart jätte kul om man hade fått se ett foto på henne. O lynnet o så, guud ja börjar lipa nästan, vi har ju kikat efter en kompis men inte funnit "den rätta" :D

2008-11-10 @ 23:16:31
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jaaa :D Det hade vart underbart och få veta. Det är precis vad vi har letat efter. Vi hade tänkt oss en omplacering :) Lika gammal som Frejsan. Jag tar mig till malmö om ja så ska cykla ner och hämta henne. Haha, gud nu skiner jag som en sol. och mamma, hon har svimmat... :) Tack andreas , du är för go. Kan du kolla vad hon heter? För vi hade planer på en Troya.. Men det kan man ju ändra hihihi :D

2008-11-10 @ 23:26:14
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Michelle

Men gud, detta är ju så mysigt. Har addat dig nu, och tryck inte på länken om det skickas för det kan vara virus håller på och utreder det.. Haha,

2008-11-10 @ 23:42:18
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0