.....

Ja det var ett tag sen nu man skrev blogg..Min tid har inte räckt till. Mycket jobb plus att jag har varit sjuk till och från i snart 3veckor och det är något jag defenitivt inte har tid med..Sen har det varit massa annat som jag inte kan skriva om här.
Sen har jag till och med lyckats med att träffa en tjej. Just nu dejtar vi och sen får man hoppas att det kan bli något seriöst. Jag har sagt till henne att jag är inte rädd för att inleda ett förhållande men jag vill gå lungt framåt och inte kasta mig in i något och hon tycker likadant. Jag har sagt till henne med att är det så det funkar mellan oss så vill jag att hon flyttar hit efter nyår någongång. Jag har faktiskt inte haft en ända dålig vibb än så länge för denna gången ska jag faktiskt lyssna på mig själv när man märker att något inte står rätt till.
Jaha då undrar ni kanske hur jag träffa henne..Hehe..Jo det ska jag berätta det började med att hon svarade på en annons på blocket och ville köpa ett tattoo kit av mig och sen började vi messa och sen bjöd jag ner henne. Så det går att ordna ragg på blocket med..Haha..Bara skoja..
Och hon tränar sådär typ varjedag och boxning 3ggr i veckan och det har hon gjort d senaste 5åren så där får man passa sig så man inte åker på stryk..Haha..
Det värsta är att flyttar hon hit ska hon få mig att börja träna och äta rätt..Och jag är värsta slackern och är allergisk mot träning och sen äter jag Max, Mc Donalds, Pizza, Kebab typ varenda dag och dricker minst ett 6pack cola varje dag. Första jag ska satsa på är att sluta röka ialf har jag bestämt mig för. Så kan man spara mycket pengar och slutar jag sen äta skräpmat så sparar jag ännu mer pengar. Men colan ger jag alldrig upp men kan tänka mig att dra ner på förbrukningen lite. Så man får se om man kan bli en nyttig människa nångång..Haha..

Jaha vad har mer hänt jo det är många projekt på g på jobbet så det ser ut att bli en bra start nästa år. Mina affärer med ädelstenar flyter på riktigt bra faktiskt. Bara lite klockor jag behöver bli av med. Ingen som behöver handla en klocka i julklapp åt någon?*ler*

Ja och sen är det snart fan jul. Denna tråkiga jul. Jag ska väll va lite social på julafton och va nere hoss min bror. Sen ska jag hitta nån bra julklapp åt gud dottorn. Ska va nått stort som låter mycket så min bror och hans tjej tänker på mig varenda morgon och bara älskar mig..Haha..Jag har lite planer på vad jag ska köpa men det är en hemlis än så länge..Hehe.. Sen måste jag ladda ner Onkel Konkels jul skiva för den måste man lyssna på minst engång när det är jul..Hehe..

Ikväll har jag suttit och pulat med en guldklocka som jag har kortat länken på så den passar mig. Så ska jag se hur det är att ha 275gram klocka på handleden..Haha..Men den är riktigt snygg. Har 3st så ska sälja 2st och behålla en själv har jag bestämt mig för.

Nope nu måste jag sova lite ska ha öppet i studion här nere i byn imorgon. Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera min blogg. Ha det bra och gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen!!!



Det var inte igår precis. Jag har som du inte orkat blogga särskilt ofta, och har haft massa annat skit på g. Men vad är det jag läser? Har du träffat en tjej på blocket? Guuuuud vad jag blir glad för din skull :D

Men det är bra som du skriver - att ta det lungt och lyssna på den där magkänslan du vet. Hon låter som en jättetrevlig och go tjej på alla sätt och vis (och lite som Jimmy fast i kvinnogestalt, haha). Du må tro vilka moralpredikningar jag och Michelle får av honom... Herregud!!! Det finns ingen hejd på hur ohälsosamma, slappa och lata vi är. Det är fel på mat, kroppshållning, andning...you name it. (Fast han har ju rätt, men det kommer vi aldrig att erkänna, hehe).

Ja, jag hoppas verkligen på tur i kärleken för dig och din nya tjej, och håller tummarna!

Största kramen till dig Andreas :))))

2009-01-12 @ 13:19:08
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Andreas

Va ju inte det vännen:) Ok jo det har varit en massa nu och lite förmycket grejor..Lite av ett kaos men nu börjar allt rätta till sig igen som tur är:) Jo jag träffade en tjej men det gick inte så bra. Så nu har jag varit ute på nya äventyr och träffat en ny och jätte trevlig tjej som jag har pratat med i över 2år. Ska blogga lite om det strax:) Ah fan man kan ju inte leva sunt och hälsosamt har jag kommit på..hehe..Mitt liv funkar inte utan junkfood, cigg och coca-cola:Dhaha..Så har lagt ner dom planerna med att bli hälsosam:P Bamsekramar till med vännen!

2009-01-12 @ 17:25:05
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0