Då va det måndag och ny vecka

Blev inte så mycket gjort i helgen. Var ute och drack ett par White Russian i fredags och tog det allmänt lungt. Lördags hjälpte jag mamma lite och städade och sen satt man bänkad framför datorn:) Likaså på söndagen blev det en lugn dag framför datorn och idag sitter man på jobbet.
Se blir väll en allmänt lugn vecka inget planerat än så länge iofs brukar alldrig planera för alltid något som inte blir som man har tänkt sig och då blir man bara besviken när inget blir som man har tänkt sig. Så jag brukar ta en dag i taget lättare så tycker jag.
Blir antagligen en sväng till Göteborg i veckan och kolla lokalerna som vi har hittat. Om polaren har tid och köra vill säga annars får jag bege mig ner själv med tåg eller buss. Det löser sig nog på nått sätt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0