Tisdag idag...

Tisdag idag. Har sluppit den förbannade huvudvärken igår och idag och det är riktigt skönt måste jag säga. Veckan blir nog lungt inga planer än så länge. Se om man kan hitta på nått skoj i helgen som kommer. Veckorna går så jävla snabbt nu för tiden. Tycker man hinner inte göra nånting förrääns det är måndag igen.

Jag har börjat med en ny hobby faktiskt. Jag har börjat samla på ädelstenar mest för skojs skull. Sen ska jag utforska och se om det är något man kan tjäna lite pengar på. Så ska försöka lära mig allt om ädelstenar. Det är en hel djungel med grejor som man ska kunna. Renhet, Behandling m.m m.m. Ialf något att spendera tid på om dagarna. Sitter och googlar lite och försöker hitta lite information som man kan ha nyttan av. Om inget annat så är det en liten investering. Rätt coolt och ha lite diamanter, rubiner, smaragder och safirer m.m hemma..hehe..Jag försöka hitta lite svarta diamanter och sätta i urtavlan på en klocka tror det kan bli rätt snyggt.
Jag har alltid varit sådan som har samlat på grejor. Har mycket grejor som bara ligger i låder. Ska bli kul den dagen när man kommer iordning och kan ha allt uppe i vitrinskåp. Det är allt från dödskallar och drakar, Coca-cola grejor, Gammla tv-spel m.m

Så nu måste jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0