Snart Lägg dax...

Det har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden. Ska bli lite bättre på det i fortsättningen.
Helgen blev rätt lugn fast jag drack både fredag och lördag men jag tog det lungt bägge dagarna med drickandet.
Det  var bara gott med ett par groggar och lite skitsnack..hehe..Idag har jag bara tagit det lungt. Var i Helsingborg och hämtade 2st klockor som jag köpte på tradera.

Mitt läkar besök i måndags va sådär. Läkaren tyckte jag skulle vända tillbaka på dygnet och det var därför jag inte kunde sova för att jag satt uppe länge om nätterna och sov till halv 11-11 om dagarna. Men jag har ialf gjort ett försök och gått och laggt mig lite tidigare om dagarna. Men jag har knappt märkt någon skillnad om jag ska va ärlig.
Min läkare ringde mig i tisdags och hon skulle kolla mina adhd tester som jag gjorde när jag satt på behandlingshemmet. Så får vi se om det är någon slaggs form av adhd som jag har.
Jag själv har misstänkt att det kan vara något sådant som spökar väldigt länge nu och på ett sett hade det varit skönt om dom kom fram till något sådant. För det hade blivit många frågetecken som det hade blivit svar på isåfl.
Så hade man fått en diagnos till för jag lider av Socialfobi kom psykologen fram till på behandlingshemmet och det stämmer också men den håller jag på att bearbetar dagligen och har kommit rätt långt med det tycker jag själv och det är bra träning när jag jobbar också iokm med man träffar nya människor varenda dag.

Finns en grej som hade kunnat förbättra min sömn på och det hade varit att hitta en flickvän. Finns inget värre än att gå och lägga sig själv om nätterna. Man sover mycket bättre med någon bredvid sig. Och nu under hösten och vintern hade det var skönt och ha en flickvän.

Så då fick man skrivit av sig lite idag. Ha det bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tja! jag som skrev igår.. Håller me dig om mykke! har me skaffat mig en blogg nu om du vill kika =)

2008-10-06 @ 10:43:38
URL: http://lindaochtroja.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tja. Ok trevligt:) Var inne och kollade din blogg innan=)

2008-10-07 @ 04:03:10
Postat av: Linda

ja jag såg d, tack för kommentaren =)

hur gammal e din vovve? har du typ msn eller nåt för här blir änna jobbit o skriva...

2008-10-07 @ 11:03:47
URL: http://lindaochtroja.blogg.se/
Postat av: Andreas

3,5år är han. Jag addade din msn mail som du hade i din första komentar hoppas det e rätt Izzy_no1

2008-10-07 @ 15:31:36
URL: http://wehlins.blogg.se/
Postat av: Linda

a e d va inte rätt,d ska vara med i. men nu står d den rätta.

2008-10-07 @ 22:04:13
URL: http://lindaochtroja.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hallojsan i stugan!

Förlåt min sena kommentar vännen. Vad jag känner igen mkt av din beskrivning i Jimmy, min pojk. Han blir ju 23 i januari och fick sin ADHD diagnos i 11-årsåldern ungefär. Idag är han väldigt lugn i jämförelse med när han var yngre (var typ överallt och ingenstans dygnet runt, highfly haha) men hans sömnstörningar/svårigheter är ungefär desamma. Tror dina kan bero på det också. Men jag säger bara: Lätt att hitta kompetenta läkare...NOT! Det är för jävligt, och nu är det ändå 2008. Det är det många av mina inlägg handlat om när jag skrivit att jag o Jimmy måste fixa massa grejer, ringa samtal, skriva brev, mail o gapa loss på olika myndigheter. Hoppas du får rätt hjälp Andreas av nån som fattar!!! Största kramen till dig!

2008-10-08 @ 10:20:34
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det e lungt Lotta du behöver inte stressa med kommentarerna=) Ok ja tyvärr är dom flesta doktorer inkompetenta i dagens läge! Ok skumt att ni måste bråka en massa. Jag sa rätt ut till min psykolog att anfetamin gör mig lugn och då förstog hon och ringde dagen efter och skulle skicka efter mina tester från behandlingshemmet och denna gången ger jag mig inte. Iofs jag ska ringa henne och be att få utsrivet Lyrica för den ska hjälpa mot typ rastlöshet, sömnsvårigheter m.m så den medecinen vill jag prova och se om den kan hjälpa en lite. Jag kan snart halva fassen utantil med medeciner..haha..Kramar till baka!

2008-10-08 @ 21:08:26
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0