Jaha fredag..

Japp fredag idag. Sitter här och väntar på att sömnmedecinen ska börja värka så man blir trött. Sjukt jag har 4st olika medeciner som jag tar innan jag ska lägga mig och ändå sover jag bara typ 4h i streck och sen resten av tiden vaknar jag typ minst 1-2ggr i timmen och springer upp och rökar en halv cigg varje gång jag vaknar och klämmer 1-2st 33cl burkar med Coca-Cola fin start på morgon va?
Sen dricker jag ungefär 2st flak med Coca-Cola i veckan. Jag har inte blivit vuxen än så jag har inte lärt mig att dricka kaffe..hehe..Doktorerna brukar tro att det är därför jag inte kan sova. Men jag har hållt upp med Cola drickandet också ett par månader men ingen skillnad..

Ja nu är det fredag och snart helg. Det har inte dykit upp något kul att göra denna helgen heller. På ett sätt är det skönt att vakna utan bakfylla på en lördag och söndag morgon.
Men det börjar bli lite drygt och sitta hemma själv om helgerna och inte göra något. Jag hade inte sagt något om man hade haft sällskap det hade bara varit mysigt.
Jag vet inte vad som har hänt verkar som dom flesta i denna hålan har gott i ide eller nått. Iofs löne dag imorgon så kan ju hoppas på att det händer något roligt. Är det någon som har lika tråkigt som jag så är det bara att du hör av dig:)

Sen är det soc möte på måndag. Med min handläggare och min kontakt person på öppenvården och den som håller i min praktik. Fast snart så slipper man soc och det ska bli riktigt skönt och slippa lämna in papper varje månad för att få pengar.
Ska bli skönt och få en riktig lön för det var många år sen man hade något sånt och då ska jag börja betala av kronofogden så man kan bli av med allt som ligger där massa onödiga böter och skit som man har fått för man inte har kunnat  hålla sig i kragen. Så man kan bli prick fri och köpa hus och lite sådant i framtiden.
Sen är det slut med att hamna i klameri med lagen och poliser. Blir så dyrt med alla jävla böter för har alldrig åkt dit för något grovt brott utan för ett par skit grejor bara. Man är lite korkad ibland på fyllan och villan..haha..Så nu är jag en duktig ponke istället.Hehe..

Så nu håller mina ögon på att gå i kors så det är nog dax och gå och lägga sig. Ha det bra gott folk. Jag ska försöka att blogga lite i helgen också. Natti natti. Peace out!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är så jädrans duktig Andreas! Eloge till dig att du fixar och tar tag i ditt liv trots att du har det så fruktansvärt jobbigt med sömnen mm. PS. Jag började med kaffe när jag var 29 typ, så än är det inte för sent, haha!

2008-10-28 @ 23:41:41
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tack:) Man börjar bli van med sömnen. Aja man får inte stanna upp med allt annat pga det för det har jag inte tid med. Brukar powernappa på tåget till och från jobbet brukar hjälpa lite:) Ok då har jag nästan 1,5år på mig att börja dricka kaffe;)Hehe..Fast tror inte jag kommer börja dricka d för tycker inte om någon form av varma drycker. Det ska vara is kallt och även på vintern dricker jag en kall cola istället för ett glas varm Oboy:D

2008-10-29 @ 01:58:26
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0