Dagens dag och morgon dagen...

Idag har jag presic inte gjort alls mycket. Var här nere i studion idag också. Se jag och polaren kanske ska försöka dra till Thailand i början på januari en månad. Om man kan få ihop pengar till det och om vi kan ta ledigt från studion. Så får se vad som händer. Vi hade det som samtals ämne hela eftermiddagen.hehe... Annars får vi dra vid den här tiden nästa år o blir borta över jul och nyår så man slipper kylan. Skönast hade varit och dragit hela höst och vinter halvåret men lite svårt att ta ledigt så länge från jobb och allt så det får man vänta några år med. Fint och sitta och drömma lite ibland. Jag hade nog nöjt mig med att sticka ner 2v med. Bara jag hinner utforska marknaden där nere med kläder, skor, smycken m.m så är jag nöjd.
Jaha och fredagen kommer krypandes nu. Har inte bestämt nått än som man ska göra. Ska kanske dra ner en sväng till Malmö imorgon men inget bestämt än det får jag reda på under dagen imorgon. Annars blir det nog bara att va hemma i helgen.
Ska skrapa ihop pengar i helgen så jag kan betala min nya order från Kina i veckan. Och dom paketerna som kommer ser jag framemot att få asap. Så man kan göra lite extra pengar nu till jul och köpa lite fina julklappar till mig själv..hehe..Ska försöka göra en beställning på skor också från USA lite DC shoes och lite andra snygga skor till mig själv har hittat 7par som jag bara måste ha. Ska bara försöka hitta några stycken att beställa med för frakten kostar en del. Men ett par skor som kostar 995:- i butik här beställer man därifrån för c:a 3-400:- och vissa skor är det rea på och kostar runt 200:-. Så köper ju hellre 7par därifrån än 2par här i Sverige.
Nope nu ska jag äta ett par mackor, röka en cigg eller två  (måste sluta röka är både dyrt och ohälsosamt. Men det är så mycket enklare att tända en cigg när man har tråkigt och är rastlös istället för att göra något åt situationen. Tämk va roligt man kan ha för dom pengarna som bara brinner upp eller så bränner man den 50lappen på godis eller nått ändå..hehe)  och sen ska jag försöka sova lite. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Michelle

Eller hur , ja o mammsen räkna att vi bränner ungefär 40.000 per år på rökning, fatta va man hade kunnat göra istället.. Suck suck

2008-10-31 @ 23:16:26
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ja det blir en heldel pengar man bränner upp. Ja 40k det är en riktigt nice utlandsemester. Bara så jävla fuckat att det ska vara så svårt att sluta att röka..

2008-11-01 @ 20:31:13
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0