Fredag imorgon..

Denna veckan har gott fort redan fredag imorgon och jag har inte en aning om vad man ska hitta på i helgen.
Det har inte hänt så mycket i veckan mest jobb.
I tisdags vakna jag och var svin sugen på en hamburgare från Frasses bredvid studion och tänkte käka det så fort jag kom dit. Men när jag kom fram då hade Frasses givetvis brunnit ner fan vad sur jag blev..haha..Så typiskt..Så nu är det slut på goda hamburgare därifrån.
Och kryss i taket jag har lyckats med att sova två nätter i rad nu och jag hoppas på en tredje inatt. Brukar kolla på Jordan rättsläkaren och Numbers på tv4 och efter det har jag varit trött och somnat.
Nu kom min mamma och berättade att jag ska bli fabror i april. Min bror och hanns tjej ska ha barn igen. Det inte storebror hinner med och ordna får lillebror sköta..haha..Bara skoja!
Jag har inte så brott med att skaffa barn jag har alltid sagt att jag  inte ska ha barn innan jag fyllt 30 men men allt kan hända innan också. Hittar man den "rätta" som man känner att man vill leva ihop med så.
Men innan där kommer en liten så vill jag ut och resa, försöka starta mitt företag och bygga upp det och lite sådana grejor som tar upp mycket tid. Ska försöka och hinna med så mycket som möjligt nästa år har jag tänkt!
Nu lyckades jag slå ihjäl en fluga med som har irriterat mig i 2dagar men det gör den inte fler gånger*asg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0