Denna satans huvudvärken.......

Ja som rubiken säger så har jag haft ont i huvudet presic hela jävla helgen och inget har hjälpt för att få värken att sluta har sovit, ätit huvudvärkstabbletter, vilat inget hjälper. Ska prova en sista grej ska se om jag kan hitta mina gammla glasögon som jag inte har användt på typ 10år. Men tror dom fortfarande e moderna..hehe..Men tvivlar på att det är därför jag har ont. För huvudvärken har kommit helt plötsligt. Ska ialf åka in till jobbet imorgon för pallar inte ligga hemma utan att ha något att göra.

I fredags så köpte jag mig en ny telefon en w302i var billig och bra så gör det inte ont om den skulle gå sönder. Jag har en SE C702 till mit Halebop nummer. Den andra ska jag ha till mitt Tele2 nummer. Sen kollade jag lite på tv apparater tror det lutar åt en 50" . Men har hittat några 42" också som är vettiga eller köper jag både och o har en i sovrummet..hehe..Men tv har jag inte så brott med det beställer jag när jag hittar en för bra pris. Jag sitter alltid och letar till jag hittar ett fynd så fort jag ska köpa något. Det har jag sparat mycket pengar på.

I lördags åkte jag in till Helsingborg och träffade en kille där som sålde klockor och kollade på 2st Brutalt stora och snygga klockor en guld och en silver. Ska bara bli av med lite klockor jag har hemma först. Så finns det någon som letar klocka så säg till. Kan ta ett par pris ex tex en klocka som kostar 14000:- här i butik tar jag 4500:- för helt ny med garanti och kvitto och en klocka som kostar 6200:- i butik ska jag ha runt 2700:- för splitter ny i kartong och märket på klockorna heter Invicta som jag har. Klock märket är inte så stort här i sverige men i Usa är det riktigt stort. Många kändisar som bär märket.

Sen efter det i lördags åkte jag till familja i Hyllinge och handlade lite snygga tröjor på Cubus och en livrem och ett par byxor. Älskar Cubus ända butik som har snygga hoodies till bra priser. Jag har nog minst 10st hoodies och hoodies med dragkedja därifrån. Inte ofta jag handlar kläder för tycker inte det finns så mycket snyggt till killar. Jag är inte killen som går i skjortor och fin byxor.hehe..Ett par bekväma jeans gärna lite baggy eller ett par army byxor och en snygg luvtröja så trivs jag bäst. Jag köpte en ny jacka med för en månad sen på Carlings en De Palma jacka och den e riktigt snygg och rockar fett..hehe..Lade in en lite bild på jackan:)


Här här min jacka

Så då har man varit lite serös idag med och bloggat lite. Ha det bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0