Allt gick bra idag.

Träffade hon som hade hand om min praktik idag och det gick bra. Hon var faktiskt trevligare än den andra jag hade. Hon hade bara missförstått min handläggare på socialen och trodde jag bara satt och inte gjorde något i studion. En sak förstår jag inte och det är att dom kan inte ha mycket till kominaktion där uppe på komunhuset. För det står klart och tydligt i pappret vi skrev förra gången jag fick förlängd praktik att jag lär mig enklare företags ekonomi, städar och håll iordning i studion, ser till att alla studios har grejor så dom kan arbeta tex nålar, färg m.m och lite sådana grejor. Ändå så vet dom inte vad jag gör på min praktik plats. Så man undrar ju lite vad det är för problem dom har. När jag satt mig ner med nya handläggaren idag och berättade vad jag gjorde och berättade lite om företaget och allt sådant så fick hon en helt annan bild och ändrade uppfattning direkt och sen berättade jag lite om mina framtids planer också. Som tur va  när hon klev in i studion så stod jag och tog emot kunder och hon kom fram till mig efteråt och frågade efter mig..hehe..sen efter vi hade pratat en stund så frågade hon om min sociala fobi som jag har. För hon tyckte inte jag hade någon direkt social fobi. Men tack vare att jag har varit i studion sen första dagen jag flyttade ifrån behandlingshemmet och träffar nya människor dagligen och tar emot och hjälper kunder dagligen med så har jag i stort sett tränat bort hela den biten. Det har hjälpt mig väldigt mycket och det är jag glad över.
Så nån dag inom det närmsta skulle hon följa med mig in till Kristianstad studion där jag är alla dagar utom onsdagar och ha ett möte med chefens flickvän och mig. Så jag lär inte ha några problem med min praktik hädan efter. Så det gick bättre och lättare än jag trodde att det skulle göra. Så idag är man på bra humör.

Skriver mer sen nu är det Jordan rättsläkare..hehe

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad glad jag blir för din skull att allt fixade sig! Bamsekramen till dig vännen. PS. Har så smått börjat med korten om dig (går lite trögt för snigeln här) och det borde vara klart inom en vecka. Så då kommer det spännande post :)

2008-10-30 @ 01:15:37
URL: http://lottagotti.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tack:) Det är lungt du behöver inte stressa:) Ska bli kul och se vad det visar:)

2008-10-30 @ 02:25:45
URL: http://wehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0