Ett par härliga dagar har gott..

Jag har inte bloggat på ett par dagar nu. Igår kväll fick jag besök av en underbar och söt tjej. Vi började prata på en sida i söndags och fortsatte på msn och fortsatte i telefon i måndags. Sen dess har vi nästan pratat i stort sett dygnet om. Om allt mellan himmel och jord. Och igår kom hon hit och vi hade det mysigt och kollade film och lite sådant mys. Helt enkelt en sådan person som behövs nu i höst och vinter mörkret. Behövs en liten sol stråle som kan komma hit och skina upp tillvaron när allt är grått och trist. Det är inget tal om något förhållande för hon blev dumpad av en idiot för mindre än en vecka sen som bröt deras förlovning och lite sådana tråkigheter i ett sketet sms. Så jag har bara stöttat henne och försökt få henne på bättre tankar och humör. Jag vet själv hur det är att gå igenom en sådan grej och hur lätt det är att gräva ner sig och hur dåligt man kan må och ingen förtjänar något sådant. Men det är kärlek och det är något man alldrig kommer att förstå sig på här i livet. Så, så länge får jag skämma bort henne lite. Det är något alla behöver här i livet ibland. Jag har kommit på det att just nu har jag inte tid med ett förhållande heller hur mycket jag än vill ha det. Men det måste finnas tid. Just nu tar jobbet upp mycket tid och det är något jag vill satsa 100% på i nu läget. Så det får ta den tiden det tar. För nångång i livet så kommer det dyka upp ettt förhållande som man kommer bli lycklig ut av. Det går inte att sitta och leta och leta som jag har gjort innan för man kommer bli sårad många gånger till om man gör så tyvärr. Så man får se vad framtiden utvisar. För just nu känns allting underbart ändå.



 

Tänker på dig vännen och sötisen!

Jag älskar internet och alla trevliga människor som man får chansen att lära känna som man alldrig skulle möta i det vardagliga livet! Som mina underbara vänner i Göteborg Lotta och hennes dotter Michelle finns även länkar till deras bloggar här på min sida.


Imorgon ska jag ha möte med min nya praktik handläggare. Ska möta henne vid tåget imorgon så ska vi åka in till Kristianstad. Och det kommer att gå jättebra är jag nästan helt säker på. 
I helgen får vi se vad som händer. Ingenting bokat än så länge det gör jag imorgon.
Shit nu sparng klockan iväg igen. Så nu måste jag hoppa i säng så man är pigg till mötet för imorgon kan jag inte sova på tåget direkt...Hehe..Då måste jag sitta och vara lite social.

Natti natti gott folk!
 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hihi Vad gulligt skrivet !

2008-11-10 @ 22:48:53
URL: http://michellel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0